Οργασμός “φιλανθρωπικής πρωτοτυπίας”. Κουβάς, παγωμένο νερό, και έτοιμο το νέο φιλανθρωπικό φρούτο. Τζάμπα διαφήμιση για τους “φιλάνθρωπους” famous, άλλη μια ευκαιρία για παγκόσμιο διαδικτυακό χαβαλέ, των καθ' έξιν “πελατών”, των πρώτων. Άλλο ένα “τεραστίων διαστάσεων φιλανθρωπικό έργο” συντελείται, με τους αναγκαίους χορηγούς, να δηλώνουν σε κάθε ευκαιρία τον απέραντο “ανθρωπισμό” τους.
Η φιλανθρωπία είναι το άλλοθι, των σφετεριστών του παγκόσμιου πλούτου και ταυτόχρονα ένα “συγκινητικό” μέσο περαιτέρω κερδοφορίας για τις πολυεθνικές εταιρείες που αξιοποιούν τον ανθρώπινο πόνο , μαζί με το περίσσευμα μικρόνοιας, για την κατασκευή νέων μεθόδων αναδιανομής του χρήματος, προς όφελός τους. Αλλά ας αφήσουμε τις ασκήσεις πολιτικής οικονομίας για πρωτοετείς, και ας ασχοληθούμε με κάποια ευκόλως εύληπτα δεδομένα.
Είσαι διάσημος ; Έχεις πλεόνασμα κοινωνικής ευαισθησίας και χρημάτων ; Μάθε που υπάρχουν άνθρωποι που έχουν πρόβλημα υγείας και χρειάζονται χρηματική βοήθεια, και πήγαινε δώσε τον οβολό σου. Απλά και με συνοπτικές διαδικασίες. Χωρίς κουβάδες, πάγους, στημένα σκηνικά και ευφάνταστους τρόπους αυτοπροβολής σου. Αλλιώς βρες άλλον τρόπο να επικοινωνήσεις την “ανθρώπινη” πλευρά σου. Το πεδίο της υγείας δεν προσφέρεται για ασκήσεις φθηνού ανθρωπισμού.