Παρασκευή 12 Μαρτίου 2021

Θυσιάζεται η Θράκη στα Ελληνοτουρκικά- «Μαλακά Σύνορα» και στο βάθος Συνδιοίκηση


Oι “Παράλληλες Δομές” λειτουργούν κανονικά, η μειονότητα εκφοβίζεται στα τζαμιά, οι Πομάκοι όλο και περισσότερο απομακρύνονται από την Ελλάδα και βρίσκουν στήριγμα στους Πομάκους της Βουλγαρίας, και Δήμαρχοι, που υπηρετούν και διοικούν Δήμους του Ελληνικού Κράτους, δηλώνουν ανοιχτά Τούρκοι και στηρίζουν συλλόγους που ως σημαία έχουν αυτή της Δυτικής Θράκης.»

Αυτό σημείωνε άρθρο του «V» τον Δεκέμβριο του 2018 με τίτλο «Η Θράκη δεν είχε Μέγα Αλέξανδρο και δεν έχει “Θρακεδονομάχους”» λίγο μετά την Συμφωνία των Πρεσπών, και τόνιζε «η Θράκη δεν συγκινεί, δεν έχει τραγούδι, δεν έχει σωματεία, δεν έχει Παύλο Μελά, δεν έχει ‘Θρακεδονομάχους”, δεν έχει πολιτικούς για να χύσουν δάκρυα, είναι καταδικασμένη να αποκοπεί από την Ελλάδα με τον χρόνο και δεν είναι απαραίτητο να γίνει με σύνορα αυτό.»

Τρεις μήνες μετά τον Μάρτιο του 2019 και πριν γίνει Πρωθυπουργός, o πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης σημείωνε από την Ξάνθη 

«η Τουρκική γλώσσα πρέπει να διδάσκεται όχι μόνο στο νηπιαγωγείο, αλλά και σε Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο».

 Σε εκείνο το άρθρο του «V» με τίτλο «Κλείνει και το θέμα Θράκη – Ο Κυριάκος Μητσοτάκης παραδίδει τους μουσουλμάνους στην Τουρκία», σημειωνόταν «η πρώτη βόμβα για τα δίγλωσσα σχολεία και την αρχή του κακού είχε γίνει πριν τις βουλευτικές εκλογές του 2009 όταν ο Γιώργος Παπανδρέου είχε πει στους κατοίκους του Δημαρίου (πομακοχώρι στην Ξάνθη) «θα δίνεται εξετάσεις για δίπλωμα αυτοκινήτου στην Τουρκική μητρική σας γλώσσα» και αυτό ήταν μια απαίτηση από τα τοπικά στελέχη του ΠΑΣΟΚ που ανήκουν στην μειονότητα. Στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ Κιαμήλ Σιτζάκ Εμίν, αρθρογραφεί στην εφημερίδα «Αυγή», με το οποίο προτρέπει την κυβέρνηση να μετατρέψει τα δεκάδες δημόσια νηπιαγωγεία που λειτουργούν στην περιοχή σε δίγλωσσα. Στο άρθρο αναφέρει  χαρακτηριστικά: «Όσον αφορά το αίτημα της μειονότητας της Θράκης για ίδρυση δίγλωσσων νηπιαγωγείων, μπορεί εύκολα να ικανοποιηθεί αφού οι δομές (σχολικές μονάδες), παρά τις ελλείψεις, υπάρχουν. Το μόνο που χρειάζεται είναι η καθιέρωση νομικά της δίγλωσσης προσχολικής εκπαίδευσης στη Θράκη».