Αξιοποιώντας το οξύτατο πρόβλημα της σχολικής στέγης στη Θεσσαλονίκη, η «Coca Cola - 3Ε» συνεχίζει να εισβάλλει στα σχολεία, με το μανδύα του «ευεργέτη» χορηγού, στο πλαίσιο της «εταιρικής κοινωνικής ευθύνης».
Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του Ριζοσπάστη ο πολυεθνικός κολοσσός επαναλαμβάνει το πρόγραμμα «Το Σχολείο που θέλεις είναι στο χέρι σου». Με ψηφοφορία, στο Facebook και μέσω ειδικών εντύπων που διακινούνται στους δήμους, επιλέγεται ένα σχολείο το οποίο θα επισκευαστεί, προσφέροντας παράλληλα τη διαφήμιση στην «Coca Cola - 3E».
Σύμφωνα με τον Ριζοσπάστη, φέτος ο διαγωνισμός πραγματοποιείται με την υποστήριξη του Δικτύου Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Αρωγής που συντονίζει ο Σύνδεσμος Βιομηχάνων Βόρειας Ελλάδας και σε συνεργασία με τους δήμους Θεσσαλονίκης, Ευόσμου - Κορδελιού, Πυλαίας - Χορτιάτη, Ωραιοκάστρου και Παύλου Μελά, οι οποίοι έχουν υποδείξει συνολικά 10 σχολεία (Δημοτικά και Γυμνάσια).
«Για άλλη μια χρονιά λοιπόν, δήμαρχοι της Θεσσαλονίκης αναλαμβάνουν ρόλο προώθησης της πολυεθνικής συμβάλλοντας στην προσπάθειά της να εμφανίσει ένα πρόσωπο «φιλάνθρωπο», την ίδια ώρα που απολύει τους εργάτες της», σχολιάζει η εφημερίδα, σημειώνοντας πως την ίδια στιγμή «στο εργοστάσιο της Coca Cola στη Θεσσαλονίκη, επί 9 μήνες διεξάγεται ένας ηρωικός απεργιακός αγώνας με αίτημα την ανάκληση των απολύσεων και την παραγωγική επαναλειτουργία του εργοστασίου».
Σε ανακοίνωση τους Λαϊκές Επιτροπές των περιοχών όπου θα πραγματοποιηθεί ο διαγωνισμός καταγγέλλουν τη «λογική των χορηγιών που καλλιεργεί η κρατική και τοπική διοίκηση σε συνεργασία με τους μεγαλοεπιχειρηματίες», τονίζοντας πως δεν είναι παρά «ο Δούρειος Ίππος για την εμπορευματοποίηση της Παιδείας».