Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2015

Εύνοια


Του Γιάννη Μακριδάκη

Επειδή κάποιοι φίλοι μού τη λένε που δεν εμπιστεύομαι το κόμμα στο οποίο πολιτεύονται επενδυτές της μπλακροκ αλλά και πρώην μνημονιακοί βουλευτές οι οποίοι θα έπρεπε να μας είχαν αδειάσει τη γωνιά ζητώντας ταπεινά συγνώμη και γι αυτό θα απέχω αν και επιθυμώ διακαώς να απελευθερωθούμε από τους χυδαίους σαμαροβενιζέλους, παραθέτω το εξής:
Ας πούμε ότι η ελλάδα έχει 100 ψηφοφόρους μέσα στους οποίους είμαι και εγώ αλλά ψηφίζω ένα μικρό κόμμα μόνο και μόνο από αντίδραση και τα αποτελέσματα είναι Αποχή 15, Λευκό 2, Ακυρο 4, Συριζα 35, ΝΔ 20 κλπ
τα ποσοστά του Σύριζα θα είναι επί των 79 εγκύρων 44.30 και της ΝΔ 25,31

Ας πούμε τώρα ότι εγώ δεν πήγα να ψηφίσω άρα η Αποχή είναι 16
Τα ποσοστά του Σύριζα επί των 78 εγκύρων θα ήταν 44,87 και της ΝΔ 25,64

Τι βλέπουμε; ότι η αποχή μου αφενός αύξησε σε απόλυτο αριθμό το ποσοστό του Σύριζα (βεβαίως και της ΝΔ), όμως αύξησε και την διαφορά των ποσοστών τους από 19,1 μονάδες την πρώτη φορά σε 19,23 μονάδες την δεύτερη.

Άρα ευνοώ τον Σύριζα ουσιαστικά με τη στάση μου και με δεδομένο ότι δεν τον εμπιστεύομαι και δεν θα τον ψήφιζα. Οπότε αγαπημένοι μου φίλοι που είστε ενθουσιασμένοι την σημερινή μέρα της απελευθέρωσης και ελπίζω με όλη μου την καρδιά και εγώ να αποδειχθεί πράγματι άξια των ελπίδων και των προσδοκιών, τις οποίες λόγω ιδιοσυγκρασίας πιθανόν δεν μπορώ να τις συμμεριστώ, μην μου καταλογίζετε ευθύνες που δεν έχω. Τις ευθύνες τις έχουν όσοι πολιτεύονται μόνο.

Πηγή:http://yiannismakridakis.gr/?p=5743

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.