Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2022

ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ και επισήμως!!!!!!!!!!!

 


19 Φεβρουαρίου στις 6:04 μ.μ.  · 

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΓΗΣΙΑ  ΤΗΣ «PFIZER» ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ "ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ" ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ. 

Μετά από 3 εβδομάδες και αφού πρώτα μου έκλεισαν το τηλέφωνο στα μούτρα, η αξιότιμος, αξιοσέβαστη και αξιόπιστη   για το κράτος, εταιρεία «PFIZER»,  μου απάντησε επισήμως με  e-mail. Η  8σέλιδη επιστολή που έστειλα προς το Νομικό Τμήμα,  εμπεριείχε όλο το ιστορικό με το πρόβλημα  υγείας που δημιουργήθηκε μετά την 2η δόση με εμβόλια τους, όλα τα ονόματα και των 8 ιατρών μου, με τα τηλεφωνά τους, τις γνωματεύσεις τους και τις  συνταγογραφήσεις. Τους εξήγησα λεπτομερώς  όσα έπληξαν την υγεία μου  εξ αιτίας του εμβολίου, εφόσον διαγνώστηκα   με Φαρμακογενή Λύκο( δηλαδή λύκο που προκλήθηκε από φάρμακο)  και όχι Ενδογενή,  και πως απαλλάχτηκα από την ειδική επιτροπή από την 3η δόση 

Στην απάντηση τους που την αναρτώ δημοσίως (και παρακαλώ πολύ να κοινοποιήστε για να δει ο κόσμος με ποιους έχουμε να κάνουμε) όπως θα διαβάσετε -και διορθώστε με αν κάνω λάθος-  η Pfizer ισχυρίζεται ότι  ενημέρωνε  τους ιατρούς  μέσω φυλλαδίου για τυχόν παρενέργειες γράφοντας και ένα φύλλο οδηγιών χρήσης με πληροφορίες για τους ασθενείς.

«Τη χρονική στιγμή που το εμβόλιο έλαβε άδεια κυκλοφορίας υπό όρους, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων ενέκρινε επίσης μια περίληψη των χαρακτηριστικών του προϊόντος συμπεριλαμβανομένων των πληροφοριών για τους επαγγελματίες υγείας σχετικά με το εμβόλιο και ένα φύλλο οδηγιών χρήσης για τους ασθενείς, με πληροφορίες για τους ασθενείς που συνταγογράφησαν το εμβόλιο(συλλήβδην, οι «Πληροφορίες Προϊόντος».

Αυτό δεν συνέβη ποτέ! Εγω απλά απάντησα σε ένα απλό ερωτηματολόγιο αν εχω αρρωστήσει από covid, πόσο καιρό, αν ασθενώ, αν ζω με ασθενείς του covid     και ερωτήσεις που δήλωναν πως έχω άριστη υγεία. Με  είδε μόνο ένας καρδιολόγος, με ακροάστηκε  που με ρώτησε αν εχω αλλεργίες σε φάρμακα-δεν εχω-. Η Pfizer  όπως αντιλαμβάνεστε  πετά  την ευθύνη στους  ιατρούς  του νοσοκομείου Σερρών, όπου έκανα και τα 2  εμβόλια  και σε εκείνους  που μας έκαναν τα εμβόλια που δεν μας έδωσαν το ενημερωτικό φυλλάδιο,  άρα να ζητήσω ευθύνη από εκείνους.  Κι αν έστω κι ένας ήταν ενημερωμένος μέσω φυλλαδίου να μου το πει. 

Και συνεχίζει με ανεκδιήγητο θράσος. 

«Η Pfizer συμμερίζεται την κατάστασή σας. Ωστόσο, δεν θεωρούμε ότι η Pfizer είναι υπεύθυνη για τυχόν συμπτώματα που έχετε εμφανίσει ή ότι υπάρχει οποιαδήποτε βάση για προσφορά αποζημίωσης από την Pfizer». 

Αν δεν καταλάβατε,  η  Pfizer αποποιείται των ευθυνών της και μου δηλώνει εμμέσως πλην σαφώς ότι  με χρησιμοποίησε ως πειραματόζωο. 

«Η Pfizer λαμβάνει πολύ σοβαρά υπόψη της ερωτήματα όπως το δικό σας. Οι πληροφορίες που παρείχατε σχετικά με την εμπειρία σας έχουν διαβιβαστεί στην ομάδα φαρμακοεπαγρύπνησης της Pfizer και θα προστεθούν στη βάση δεδομένων ασφαλείας για τοComirnaty, ώστε να συμβάλουν στη συνολική γνώση μας σχετικά με το εμβόλιο».

Αν και δεν ζήτησα οικονομική αποζημίωση, αδιαφορεί για την κατάσταση υγείας μου, τα έξοδα ιατρών, εξετάσεων και φαρμάκων, αδιαφορεί αν δεν θα εχω πλέον την ποιότητα ζωής που είχα, αν μπορώ να εργαστώ ακόμη κι αν πεθάνω. Πιο προσβλητική, πρόστυχη, ανάλγητη και προφανώς κοπιαρισμένη προς όλους όσους τολμούν να διαμαρτυρηθούν,  απάντηση, δεν έχω λάβει στην ζωή μου. 

Λοιπόν, ακούστε όλοι σας προσεκτικά.  Η παρούσα επιστολή μαζί με την δική μου ήδη βρίσκονται σε γνωστό δικηγορικό γραφείο και η πρώτη μας νομική κίνηση είναι εξώδικο κατά της Pfizer, το οποίο θα λάβει εντός των προσεχώς ημερών. Κρατώ ως πολύτιμο ντοκουμέντο   αυτή την επιστολή της Pfizer που  δείχνει το  πραγματικό ανάλγητο  πρόσωπο της. Αν δεν λάβω τις απαντήσεις που θέλω, θα υποβάλω  μήνυση  και δεν με νοιάζει τι θα μου στοιχίσει. 

Θέλω να αντιληφθείτε επιτέλους με ποιους έχουμε να κάνουμε. Καρφί δεν  καίγεται της  Ρhizer  αν αρρωστήσεις ή πεθάνεις, το  λέει  εμμέσως πλην σαφώς  «σε χρησιμοποίησα ως πειραματόζωο και να δω τις παρενέργειες και τι θα προσθέσω στο «κοκτέιλ» ή τι θα αφαιρέσω».  Εν ολίγοις η  Pfizer καταπατά  βασικά Ανθρώπινα Δικαιώματα ζωής και όμως  η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας τα  αποδέχεται όλα  και αδιαφορεί! 

Κάποιοι πρέπει να καθίσουν στο σκαμνί με πρώτους και καλύτερους εκείνους που επέτρεψαν στην  Pfizer να παίζει με την υγεία και τις ζωές ανθρώπων. 

ΠΑΨΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΦΟΒΟΣΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΙΛΕΙΣΤΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΟΙ ΠΛΗΓΕΝΤΕΣ.  ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΣΙΩΠΑΤΕ ΔΕΝ ΒΟΗΘΑΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΚΑΙ ΟΥΔΕΙΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΝ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΑΘΑΝ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ, ΤΟ ΠΑΘΟΥΝ ΑΡΓΟΤΕΡΑ. 

Μας το δήλωσε εξ άλλου ξεκάθαρα ο υπογράφων Πρόεδρος και διευθύνων  σύμβουλος κύριος Ραγκούσης Ζαχαρίας, πως  τα εμβόλια  τους βρίσκονται σε πειραματικό στάδιο εφόσον μελετούν και εξετάζουν ακόμη παρενέργειες... 

Και τα πληρωμένα σαθροκάναλα μούγκα, ούτε λέξη για το τεράστια προβλήματα υγείας κάποιων ανθρώπων.  Εύγε σε όλους τους πληρωμένους δημοσιογράφους που ενώ ξέρουν, δεν μιλούν. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ !!!!

Χρυσηίδα Δημουλίδου 

Συγγραφέας, Ακτιβίστρια, τασσόμενη υπέρ των ανθρωπίνων δικαιωμάτων

(Θερμή παράκληση κοινοποιήστε το παντού)







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.