Σάββατο 16 Αυγούστου 2014

Σαββατιάτικα (17)

Πιάσανε ζέστες, ε; *** Μη στενοχωριέστε, όλα σχετικά είναι. *** Οι καμήλες στην έρημο, ας πούμε, την περνάνε κοτσάνι. *** Το πρωτογενές πλεόνασμα σε ευρώ θα το υπολογίσουμε εφέτος ή σε ροδάκινα; *** Σαν βγεις στον πηγαιμό για το χωράφι και ροδάκινα, φράουλες ή βερύκοκα συναντήσεις, μη τσακωθείς με τους ρώσσους. *** Καθ' όσον δεν περνάνε πουτανιές στον Πούτιν. *** Ομοβροντία τα κανόνια των ρωσσικών ταξειδιωτικών εταιρειών που άφησαν τους πελάτες τους αμανάτι σε όλον τον κόσμο. *** Τόσες θυσίες κάναμε να τους φέρουμε και τώρα δεν έχουμε τι να τους κάνουμε. *** Ιδέα για πολιτική: να πιέσουμε τον Πούτιν να αγοράζει δυο τελλάρα ροδάκινα, δυο τσουβάλια πατάτες και πέντε ματσάκια άνηθο για κάθε τουρίστα που θα του στέλνουμε πίσω. *** Ιδέα για επένδυση: προφυλακτικά με γεύση ροδάκινο. 

Μόνος σου τά 'φαγες, Θόδωρε;
*** Μόνο δυο μέρες έμεινε στ' Αγιονόρος ο Αλέξης. *** Είχε να ετοιμαστεί για προσκύνημα στην Τήνο. *** Στην Πάρο για την Εκατονταπυλιανή θα πάει αργότερα. *** Μήπως, τελικά, τα ράσα κάνουν τον πρωθυπουργό; *** Πολύ στο θρησκευτικό το γύρισαν άξαφνα οι πολιτικοί μας. *** Παιδιά, με το "βόηθα Παναγιά" δεν κάνουμε δουλειά. *** Όπως δεν κάνουμε δουλειά και με τις χριστοπαναγίες τού ΕΝΦΙΑ. *** Εν τάξει, μπορεί να έχει γίνει κάποιο λαθάκι αλλά πλήρωσε εσύ την δόση κανονικά και θα τα βρούμε. *** Έχουμε κούτελο, βρε αδερφέ! *** Νέα Ελλάδα, νέα λογική. *** Από Σεπτέμβρη στους κινηματογράφους: "Ενφιάλτης στον δρόμο με τα ακίνητα Νο 69: Ο γκαβός με τα κατασχετήρια επιστρέφει". *** A propos, το Ποτάμι πήρε θέση για τον ΕΝΦΙΑ; *** Μια και είπα "Ποτάμι", ο Σταύραξ στις διακοπές του βολεύεται με το σακκίδιο ή παίρνει βαλίτσα; *** Με την πρώτη και με περίπατο πρόεδρος ο Ταγίπ, που είχε επιβάλει λογοκρισία σε τουίττερ και γιουτιούμπ. *** Άμα έχεις δημοκρατία και σκεπτόμενους πολίτες...
*** Μη ρωτάς τι μπορεί να κάνει η πατρίδα σου για σένα αλλά τι μπορείς να κάνεις εσύ για τους δανειστές της. *** Το μαγαζί είχε καλέσει Πάολα, η δευτεράντζα εκτελούσε -κυριολεκτικά- το "Αρμενάκι" κι οι αρκουδιαραίοι στην πίστα χόρευαν κάτι σε σκα-σκα-σκα-σου-σου. *** Και μετά απορούν που έχω χεσμένα τέτοια μαγαζιά και προτιμώ αραλίκι στην παραλία ν' ακούω τον φλοίσβο. ***Δασκάλους τής συφοράς έχουν τα παιδιά στην Παλαιστίνη. *** Ακόμη δεν τα μάθανε να μη παίζουν κάτω από πυραύλους που πέφτουν. *** Ρε σεις, για το μακελειό στην Γάζα λέτε να φταίει αυτός ο πούστης ο Νεύτωνας και οι νόμοι του; *** Αυτό που σε μια παραλία φίσκα μόνο εγώ δεν έχω ταττού, πρέπει να μου προκαλέσει κατάθλιψη ή όχι; *** Λεβέντη μου, όσο κι αν σφίγγεσαι για να δείξεις μούσκουλα, ο κώλος που χαλβαδιάζεις σ' έχει χεσμένο. *** Δηλαδή, για να προκόψει ο τόπος πρέπει (α) να χαρίσουμε ως και το βρακί μας, (β) να δουλεύουμε τζάμπα, (γ) να αφήσουμε αμόρφωτους τους νέους και (δ) να εξοντώσουμε τους γέρους; *** Τί δεν καταλαβαίνω; *** 

Πλαστικοπροσωπία

Αντώνη, αυτό το "δυο τουρίστες για κάθε έλληνα" δεν μας το εξηγείς λιγάκι; *** Έχουμε δικαίωμα επιλογής ή ό,τι κάτσει; *** Ρωτάω επειδή εμένα μου έτυχαν δυο σερνικά από την Εγγλεζία που το πρωί διακονεύουν και το βράδυ μεθάνε και πηδιούνται έξω από την πόρτα μου. *** Μεταξύ τους. *** Μήπως πρέπει να τους βάλω μέσα; *** Ο Μαραντόνα χαστούκισε δημοσιογράφο. *** Ν' αγιάσει το χέρι τού θεού!! *** Ακόμη εντυπωσιάζεστε διαπιστώνοντας ότι κάποιους πολιτικούς τούς έχει φάει η μαλακία; *** Καιρός να εντυπωσιαστείτε και από το ότι αυτή η μαλακία είναι αχόρταγη. *** Βρε κοριτσάκι μου, στον θεό σου, κάπρι με μποτάκι χοντρόσολο αυγουστιάτικα; *** Δεν μπορεί, αυτοί που βγάζουν την μόδα πρέπει να είναι και γαμώ τους μισογύνηδες. *** Εσάς σας το ζυγίζει το ψωμί ο φούρναρης ή το παίρνετε αζύγιστο; *** Χέστηκε η φοράδα στον φούρνο είπατε; *** Σωστοί. *** Προς τον διευθυντή τής Α' ΔΟΥ Πατρών: Σε περίπτωση που λείπω από το σπίτι, θα έχω αφήσει το κλειδί στο μπουγατσατζίδικο της γωνίας. *** Μη σπάσετε την πόρτα, παρακαλώ! *** Κι αν μπορείτε, μη μου κατασχέσετε τον καναπέ και την τηλεόραση. *** Το σούπερ-ντούπερ καράβι τής ΝΕΛ Άκουα Σπίριτ έχασε μεσοπέλαγα την προπέλα του. *** Ε και; *** Κι εγώ είχα χάσει κάποτε τα κλειδιά μου αλλά δεν έγινε θέμα. *** Είναι σίγουρο πως όταν αδυνατίζεις ανοίγεις τρύπες στην ζώνη προς τα μέσα; *** Ε, τότε, μαλακίες μου λέγανε πως στις διακοπές θα αδυνατίσω και καλά. *** Γυναίκα, τί σημαίνει αυτό το "tilt" που έβγαλε η ζυγαριά; *** Έχω κι από δίπλα τον κάφρο με την Βίσση τέρμα στο ντόλμπυ σαρράουντ "τρελλαίνομαι, μια κρυώνω μια ζεσταίνομαι"... *** Κλείστο, 'θεμα το γονιό σου κερατά. *** Μα σοβαρά, τοπ χιτ η κλιμακτήριος; *** Αν σας βγάλει ο δρόμος μέσα από χωριό, να θυμάστε ότι προτεραιότητα έχει πάντοτε ο ντόπιος. *** Όσα πόδια κι αν διαθέτει. *** Έπρεπε να φτάσω σ' αυτή την ηλικία για να μάθω ότι η αυγουστιάτικη πανσέληνος θέλει ρομαντζάδα παραλία με σουβλάκια και μπύρες. *** Βέβαια, δεν κατάλαβα σε τι διαφέρει από μια ασέληνη νύχτα αλλά δεν πειράζει. *** Αυτό που στα ασανσέρ υπολογίζεται κάθε άτομο 75 κιλά, ποιός κρετίνος το σκέφτηκε; *** 

Καλοκαίρι στα χρόνια τής αθωότητας
Μπαίνω με τον αδερφό μου, "χωράω;" ρωτάει ένας τρίτος, τον κοιτάμε με οίκτο, "λέει άτομα 4" επιμένει. *** Βρε κόπανε, την ταμπέλλα πιστεύεις ή τα μάτια σου; *** Αν μπορείς, έμπα. *** Λωρήν Μπακώλ, Ρόμπιν Ουίλλιαμς: ο κύκλος των χαμένων ηθοποιών δεν λέει να κλείσει. *** R.I.P.: Rest in Peace ή Rise if Possible; *** Δηλαδή, αυτό το "θα σε πάρω με παπά και με κουμπάρο" ποτέ δεν σας έφερε συνειρμικά ιδέα για όργιο; *** Λένε πως το βασικό στο σεξ είναι να έχεις φαντασία. *** Εγώ πάλι λέω πως το βασικό στο σεξ είναι να έχεις ταίρι. *** Σκεφτείτε το λίγο και θα συνειδητοποιήσετε ότι για πολλούς αυτό το τελευταίο δεν είναι καθόλου αυτονόητο. *** Παλληκαράκι μου, ακόμη δεν βγήκες απ' τ' αβγό σου, τί το θες το μούσι; *** Δεν το βλέπεις πως είναι σαν διαδήλωση παρθένων στην Σουηδία; *** Δώδεκα ευρώ ταξί από τρίχα σε τρίχα. *** Είμαι άντρας και το φρύδι μου θα βγάνω και θα πιω και μία ράντλερ παραπάνω... αλλά είμαι ιν. *** Μποϋκοτάζ στην Κοκακόλα, μποϋκοτάζ στην Λορεάλ... *** Πάλι καλά να λέμε που δεν φέρνουμε παϊδάκια από το Ισραήλ. *** Αν είναι σίγουρο ότι τα κουνούπια τρώνε ατσάλι, τότε κάποιος τα έχει πείσει ότι είμαι ο ρόμποκοπ. *** Πολύ μας παιδεύει αυτός ο τάφος στην Αμφίπολη. *** Γιατί δεν ρωτάμε τον Επίτιμο μήπως θυμάται ποιον είχαν θάψει εκεί; *** Πάντως, για να λέει ο Σαμαράς ότι πρόκειται για τον τάφο τού Μεγαλέξαντρου, κάτι παραπάνω από τους αρχαιολόγους θα ξέρει. *** Και τώρα, βουρ για την Ατλαντίδα, Αντώνη! *** Ο γκαβός γκασμάς. *** Την δόλια την γοργόνα την σκέφτεται κανείς άλλος ή μόνο εγώ; *** Μπάυ δε γουαίυ, οι τάφοι έχουν ΕΝΦΙΑ; *** Τί είναι τούτο, καλέ; *** Σφίχτης με φούξια σπίντο και πιάνει και την μύτη του πριν κάνει βουτιά; *** Ας πάω να φύγω πριν ξεράσω. *** Και πριν με βαρεθείτε τελείως. *** Καλό και δροσερό Σαββατοκύριακο! ***

Πηγή:http://teddygr.blogspot.gr/2014/08/17.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.