Πέμπτη, 28 Ιανουαρίου 2016

Δ. Καζάκης: Ετοιμάζονται για λίστα, πλαφόν 2%, σπάσιμο των Περιφερειών και 200 βουλευτές. 25/01/2016

Ο αγώνας των αγροτών, αγώνας για την λευτεριά

Ανακοίνωση

Το ΕΠΑΜ χαιρετίζει τις δυναμικές κινητοποιήσεις των αγροτών από άκρη σε άκρη σε όλη την Ελλάδα, διαμηνύοντας ταυτόχρονα ότι ο αγώνας αυτός μπορεί και πρέπει να αποτελέσει την απαρχή για το ξερίζωμα του υποτελούς πολιτικού και οικονομικού καθεστώτος στην Ελλάδα.

Δεν είναι απλά η ασφαλιστική και φορολογική λαίλαπα που απειλεί την αγροτιά και τον πρωτογενή τομέα στην χώρα. Είναι το καθεστώς κατοχής και εκποίησης που έχει επιβληθεί από Ευρωπαίους αποικιοκράτες και εφαρμόζεται από ντόπιους δωσίλογους πολιτικούς.

Αυτός είναι ο μονόδρομος της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ευρώ.  Όλες οι κυβερνήσεις  που αναλαμβάνουν να διαχειριστούν τα μνημόνια, έχουν αποδεχτεί τον αφανισμό του πρωτογενούς τομέα. Έχουν αποδεχτεί και εφαρμόζουν στην πράξη  την διάλυση κάθε παραγωγικού ιστού που έχει ακόμα απομείνει σε αυτόν τον τόπο.

Ο αγώνας των αγροτών δεν πρέπει να ενδώσει στις σειρήνες και τις μεθοδεύσεις  όλων όσων τάζουν διαπραγματεύσεις και λύση στο πρόβλημα του ασφαλιστικού, από ‘όπου κι αν προέρχονται. Η ελληνική κοινωνία, όλες οι εργασιακές ομάδες  πλήττονται ανεπανόρθωτα σε όλα τα επίπεδα χωρίς εξαιρέσεις. Κανείς μας δεν θα γλυτώσει όσο κάθε τομέας, κάθε κλάδος προσβλέπει στην δική του εξαίρεση και παλεύει μόνο για την δική του επιβίωση.

Γιατί η επιστροφή στο Εθνικό νόμισμα αποτελεί μονόδρομο για τη σωτηρία της Ελλάδος

[ΣΧΟΛΙΟ του ιστολογίου στο τέλος του άρθρου]

Της ΜΑΡΙΑΣ ΝΕΓΡΕΠΟΝΤΗ ΔΕΛΙΒΑΝΗ*

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Η αρνητική αντιμετώπιση του εθνικού μας νομίσματος από την  πλειονοψηφία των Ελλήνων,  μπορεί να δικαιολογηθεί, μόνο,   αν πιστεύουν πρώτον, ότι  η σωτηρία μας είναι εντός των Μνημονίων και δεύτερον ότι οι δανειστές μας πασκίζουν για τη σωτηρία μας, την ανάπτυξή μας και την ταχεία έξοδό μας από την κρίση.

Θεωρώ και τις δύο αυτές υποθέσεις αυταπόδεικτα αστήρικτες και θα πρόσθετα και παρανοϊκές. Αλλά, αν έτσι είναι τότε η  μοναδική λύση στο ελληνικό δράμα βρίσκεται εκτός Μνημονίων και τότε  το εθνικό μας νόμισμα εμφανίζεται, πράγματι, ως μονόδρομος.

Την παράλογη απέχθεια των Ελλήνων  προς το εθνικό τους νόμισμα, θα την αποδώσω  στην απεριόριστη  εξουσία των  ΜΜΕ, και στη δυνατότητά τους να μεταβάλλουν την πραγματικότητα,   δημιουργώντας μέσω της επανάληψης,   εσφαλμένες εντυπώσεις και πεποιθήσεις. Ωστόσο, αυτή φαίνεται να τελειώνει, αφού η τελευταία ευρωπαϊκή έρευνα δίνει 44% υπέρ της δραχμής και μόνον 42% υπέρ του ευρώ, ενώ ταυτόχρονα περισσότερο από 60% των Ελλήνων πιστεύουν ότι τα αποτελέσματα του ευρώ ήταν βλαβερά για την Ελλάδα.

Προαναγγελθέν το έγκλημα


Tου Ειδικού Συνεργάτη

 Στην COSCO ο ΟΛΠ, στην… ουρά Θριάσιο – ΟΛΘ και λοιπά ασημικά

Με συνοπτικές διαδικασίες, ακολουθώντας κατά γράμμα τις πρακτικές των προκατόχων της και σε απόλυτη χρονική σύμπτωση με την παρουσία Τσίπρα στο Νταβός και την σχεδόν τρομακτική δήλωση «το 2016 η Ελλάδα θα καταπλήξει την παγκόσμια οικονομική κοινότητα», η κυβέρνηση με «αριστερό» πρόσημο, ολοκλήρωσε το έγκλημα της πώλησης του κεντρικού λιμανιού της χώρας.

Η μία και μοναδική προσφορά στο «διεθνή» διαγωνισμό, η ούτως ή άλλως αναμενόμενη, αυτή της Cosco, κρίθηκε ικανοποιητική από το ΤΑΙΠΕΔ του κ. Πιτσιόρλα που άλλωστε έχει παραδώσει μαθήματα στο πεδίο μάχης της κεντροαριστεράς από το 2004 ακόμη…. Και το προαναγγελθέν έγκλημα ολοκληρώθηκε.

Ο πολιτικός υπεύθυνος για τα λιμάνια, υπ. Ναυτιλίας Θ. Δρίτσας ζητεί εξηγήσεις μη μπορώντας να αντιληφθεί προφανώς ότι και η υπογραφή του ιδίου θα μπει κάτω από το πωλητήριο, ο αντιπεριφερειάρχης Πειραιά κάνει λόγο για «προκλητικών διαστάσεων σκάνδαλο», ρίχνοντας ευθύνες στο ΤΑΙΠΕΔ -και όχι στην κυβέρνηση- και στο μεσοδιάστημα εμφανίζονται διάφοροι «λαγοί» σαν τον πρόεδρο του ΕΒΕΠ που σε έναν δικό του χωροχρόνο και αφού πουλήθηκε το λιμάνι επανέφερε την πρόταση για αγορά μετοχών του ΟΛΠ (του υπόλοιπου 7%) που κατέχει το ΤΑΙΠΕΔ, από τοπικούς θεσμικούς φορείς και Επιμελητήρια, ως… συμβολική κίνηση διατήρησης της σύνδεσης του επιχειρηματικού κόσμου του Πειραιά και των χρηστών ναυτιλιακών υπηρεσιών με το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρα!